Είναι δύσκολο να βρεις νέους πελάτες αλλά ακόμη πιο δύσκολο να τους κρατήσεις. Μπορεί να φαίνεται εύκολο στην αρχή να επιβιώσεις από τα εκάστοτε λάθη και τις κακές κριτικές όμως η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται υπομονή, εμπειρία και λίγη τύχη.
Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό που να μη γνωρίζεις. Το πρώτο βήμα για να βεβαιωθείς ότι οι πελάτες θα επιστρέψουν στο κατάστημα σου είναι να προσφέρεις μια ποιοτική υπηρεσία. Η βάση για την επιτυχία της επιχείρησης σου είναι να χρησιμοποιείς αποδοτικά προϊόντα και να γνωρίζεις πως να φροντίσεις τα μαλλιά των πελατών σου αποτελεσματικά.
Το δεύτερο βήμα είναι να μάθεις να ακούς τον πελάτη σου. Να γνωρίζεις με ποιό τρόπο πρέπει να τον ακούσεις και να του δώσεις τις κατάλληλες συμβουλές στο πρώτο ραντεβού μειώνοντας δραματικά τη πιθανότητα λάθους.
Άκουσε τον πελάτη σου και πρότεινε του μόνο τα καλύτερα
Το τρίτο βήμα είναι να ενημερώνεσαι συνεχώς και να μελετάς. Μην κάνεις το λάθος να νομίζεις ότι γνωρίζεις τα πάντα.
Υπάρχει πάντα κάτι νέο για να μάθεις, να ανακαλύψεις και να βελτιώσεις. Ενημέρωσε και εκπαίδευσε το προσωπικό σου σύμφωνα με τις τάσεις της μόδας.
Το τέταρτο βήμα είναι η τέχνη της επικοινωνίας από “στόμα σε στόμα”. Πολύ συχνά για να φέρουμε νέους πελάτες στο κατάστημα μας αλλά και να τους διατηρήσουμε χρειάζεται η γνώμη ενός συγγενή ή φίλου.
Σε αυτό το σημείο, επιστρέφουμε στο πρώτο βήμα, να προσφέρουμε μια ποιοτική υπηρεσία που θα κάνει τον πελάτη να μιλήσει σε άλλους ενθαρρύνοντας την επαναεπίσκεψη στο χώρο σου.
Φρόντισε τον πελάτη σου διαφορετικά θα το κάνει κάποιος άλλος
Το πέμπτο και τελευταίο βήμα αφορά το λογισμικό διαχείρισης.
Θα αναρωτιέσαι πώς ένα λογισμικό διαχείρισης μπορεί να σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη πελατεία σου. Είναι πολύ απλό.
Η διαχείριση σου υπενθυμίζει γενέθλια, γιορτές, γεγονότα και σε βοηθά στείλεις εξατομικευμένα μηνύματα με ευχές, εκπτώσεις και προσφορές για να φροντίσεις τους πελάτες σου.
Να θυμάσαι ότι κάποιες φορές είναι ευχάριστες οι εκπλήξεις όπως το να προσκαλέσεις τους πελάτες σου να απολαύσουν κάποιο δώρο ή μια δωρεάν θεραπεία και αυτό θα σε βοηθήσει σημαντικά να τους διατηρήσεις.
Επιπλέον, χρησιμοποιώντας το λογισμικό διαχείρισης μπορείς να στείλεις εξατομικευμένα μηνύματα με ειδικά φίλτρα όπως η ηλικία, η τελευταία επίσκεψη στο κατάστημα και πολλά ακόμη.
Το τέταρτο βήμα είναι η τέχνη της επικοινωνίας από “στόμα σε στόμα”. Πολύ συχνά για να φέρουμε νέους πελάτες στο κατάστημα μας αλλά και να τους διατηρήσουμε χρειάζεται η γνώμη ενός συγγενή ή φίλου.
Σε αυτό το σημείο, επιστρέφουμε στο πρώτο βήμα, να προσφέρουμε μια ποιοτική υπηρεσία που θα κάνει τον πελάτη να μιλήσει σε άλλους ενθαρρύνοντας την επαναεπίσκεψη στο χώρο σου.